Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Foret, Miroslav - Autor
    První vydání - 166 stran : ilustrace (některé barevné), faksimile ; 24 cm
    ISBN 978-80-271-1723-9
      Melas, Dávid, - Autor
     marketingový výzkum  marketingový management
     monografie
    SignaturaC 398.616
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 398.6162681430268Lidickávolný výběrDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuMarketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu / Miroslav Foret, David Melas
    Část názvuMarketingový výzkum
    Osobní jméno Foret, Miroslav (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada, 2021
    ISBN978-80-271-1723-9
    Číslo nár. bibl.cnb003274609
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Melas, Dávid, 1993- (Autor)
    Předmět.hesla marketingový výzkum * marketingový management
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005.52 , 658.8:005 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Loading...

Počet záznamů: 1