Detail záznamu
Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
Foret, Miroslav - Autor
První vydání - 166 stran : ilustrace (některé barevné), faksimile ; 24 cm
ISBN 978-80-271-1723-9
Melas, Dávid, - Autor
marketingový výzkum • marketingový management
monografieSignatura C 398.616 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika 1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře
Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.
Signatura Čár.kód Lokace Dislokace Info Místo C 398.616 2681430268 Lidická volný výběr Doba výp. 30 dní Údaje o názvu Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu / Miroslav Foret, David Melas Část názvu Marketingový výzkum Osobní jméno Foret, Miroslav (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada, 2021 ISBN 978-80-271-1723-9 Číslo nár. bibl. cnb003274609 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Melas, Dávid, 1993- (Autor)
Předmět.hesla marketingový výzkum * marketingový management Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 , 658.8:005 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Loading...
Počet záznamů: 1