Počet záznamů: 1  

Anatomie rozhodování

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Shotton, Richard - Autor
    211 stran ; 20 cm
    ISBN 978-80-7642-548-4
    Via
      Paterová, Kateřina - Překladatel
     rozhodování  spotřebitelé  spotřebitelské chování  marketing  rozvoj osobnosti
     příručky
    SignaturaC 398.274
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Anatomie rozhodování
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 03.05.2024)C 398.274   

    Unifikovaný název Choice factory. Česky
    Údaje o názvuAnatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová
    Záhlaví-jméno Shotton, Richard (Autor)
    NakladatelPraha : Dobrovský s.r.o., 2020
    Fyz.popis211 stran ; 20 cm
    ISBN978-80-7642-548-4
    Číslo nár. bibl.cnb003181420
    Edice Via (Dobrovský)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Paterová, Kateřina (Překladatel)
    Předmět.hesla rozhodování * spotřebitelé * spotřebitelské chování * marketing * rozvoj osobnosti
    Forma, žánr příručky
    Konspekt159.95 - Vyšší duševní procesy
    MDT 159.955.5 , 366-05 , 366.1 , 339.138 , 159.923.5 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Druh dok.KNIHY
    Anatomie rozhodování
    ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.