Počet záznamů: 1
Sálová, Anna - Autor
2. aktualizované a rozšířené vydání - 349 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 23 cm
ISBN 978-80-251-5017-7
Veselá, Zuzana, - Autor Raková, Michaela, - Autor
reklamní texty marketingová komunikace internetový marketing WWW stránky
příručkySignatura C 398.012 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková Část názvu Pište texty, které prodávají Záhlaví-jméno Sálová, Anna (Autor) Údaje o vydání 2. aktualizované a rozšířené vydání Nakladatel V Brně : Computer Press, 2020 Fyz.popis 349 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 23 cm ISBN 978-80-251-5017-7 Číslo nár. bibl. cnb003264590 Poznámky Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Jazyková pozn. Český text Dal.odpovědnost Veselá, Zuzana, 1987- (Autor)
Raková, Michaela, 1976- (Autor)
Předmět.hesla reklamní texty * marketingová komunikace * internetový marketing * WWW stránky Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.131.2 , 658.8:316.77 , 658.8:004.738.5 , 004.738.1 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?% copywriterských disciplín. Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1