Počet záznamů: 1
Jazykové hry pro malé školáky
Boyon Škodová, Svatava, 1974- - Autor - Ilustrátor
60 stran : ilustrace ; 30 cm
ISBN 978-80-7598-504-0
Lisá, Markéta - Autor
čeština jazykové hry fonetika
příručkySignatura B 58.914/1 Umístění 811.162.3 - Čeština Údaje o názvu Jazykové hry pro malé školáky. 1. díl, Fonetické / Svatava Škodová a Markéta Lisá Záhlaví-jméno Boyon Škodová, Svatava, 1974- (Autor) (Ilustrátor) Nakladatel Praha : Wolters Kluwer, 2020 Fyz.popis 60 stran : ilustrace ; 30 cm ISBN 978-80-7598-504-0 Číslo nár. bibl. cnb003261436 Poznámky Ilustrace Svatava Škodová Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Lisá, Markéta (Autor)
Předmět.hesla čeština * jazykové hry * fonetika Forma, žánr příručky Konspekt 811.162.3 - Čeština MDT 81'34 , (035) , 81:371.382 , 811.162.3 , (076.1) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 811.162.3 - Čeština Druh dok. KNIHY Publikace Jazykové hry pro malé školáky je souborem her určených pro výuku češtiny jako cizího jazyka a je zaměřena na děti mladšího školního věku, tedy na tu skupinu, která herní aktivity v jazykovém vyučování potřebuje nejvíce. Tyto hry jim otevírají možnosti konfrontace jazykových významů i struktur a mnohonásobného opakování. Hry jsou pro ně vlastně jakousi jazykovou laboratoří, ve které mohou tito žáci libovolně zkoušet své jazykové experimenty a ověřovat fungování jazyka, který se před nimi otvírá. Radost či zábavu, kterou didaktická hra ve výuce žákům přináší, je vnímána jako jeden z nejlepších prostředků výuky dětí. Prostřednictvím hry se totiž můžou učit efektivně, aniž by je ohrožovalo množství jevů, které se musí naučit, nebo jejich obtížnost a složité vysvětlení. V publikaci je zřejmá snaha o to, aby se pro vyučování češtiny jako cizího jazyka adaptovaly herní aktivity postavené na různých herních principech. Najdete zde hry podporující soutěživost, ale i hry postavené na náhodě, které umožňují zažít pocit úspěchu i dětem, které nejsou dravé. Svou roli sehrály i hry, jejichž herním principem jsou mimikry, tedy proměna, nápodoba, hra na něco či někoho jiného. V oblasti školního vzdělávání je tento typ her možné využít při nacvičování a řešení situací „jako by“, což dětem umožňuje vyzkoušet si postup úkonů při řešení různých komunikačních situací. Pro lepší přehlednost je tato publikace rozdělena na dvě části – Jazykové hry pro malé školáky fonetické a Jazykové hry pro malé školáky lexikální a gramatické. Oba díly jsou k dispozici pouze jako komplet. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1