Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace v místě prodeje

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Jesenský, Daniel - Autor
    2. vydání - 506 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
    ISBN 978-80-271-1724-6
     marketingová komunikace  spotřebitelské chování  maloobchod
    marketing v místě prodeje in-store marketing
     kolektivní monografie
    SignaturaC 396.821
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketingová komunikace v místě prodeje
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 396.821   

    Údaje o názvuMarketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv
    Záhlaví-jméno Jesenský, Daniel (Autor)
    Údaje o vydání2. vydání
    NakladatelPraha : Grada, 2020
    Fyz.popis506 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-271-1724-6 Kč 499,00
    Číslo nár. bibl.cnb003256279
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.heslamarketing v místě prodeje in-store marketing
    Předmět.hesla marketingová komunikace * spotřebitelské chování * maloobchod
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:316.77 , 366.1 , 339.37 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketingová komunikace v místě prodeje
    Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.