Počet záznamů: 1
Jesenský, Daniel - Autor
2. vydání - 506 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
ISBN 978-80-271-1724-6
marketingová komunikace spotřebitelské chování maloobchod
marketing v místě prodeje in-store marketing
kolektivní monografieSignatura C 396.821 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv Záhlaví-jméno Jesenský, Daniel (Autor) Údaje o vydání 2. vydání Nakladatel Praha : Grada, 2020 Fyz.popis 506 stran : barevné ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-271-1724-6 Kč 499,00 Číslo nár. bibl. cnb003256279 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing v místě prodeje in-store marketing Předmět.hesla marketingová komunikace * spotřebitelské chování * maloobchod Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 , 366.1 , 339.37 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve ZlíněNačítání…
Počet záznamů: 1