Počet záznamů: 1
Sibony, Olivier, 1967- - Autor
Vydání první - 280 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-755-5115-3
Šavlíková, Lucie, - Překladatel
manažerské dovednosti rozhodování strategický management behaviorální ekonomie
příručkySignatura C 396.848 Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management Unifikovaný název Vous allez commettre une terrible erreur!. Česky Údaje o názvu Chystáte se udělat strašnou chybu! : jak kognitivní zkreslení kazí váš byznys a jak to můžete změnit / Olivier Sibony ; překlad Lucie Šavlíková Záhlaví-jméno Sibony, Olivier, 1967- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel V Brně : Jan Melvil, 2020 Fyz.popis 280 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-755-5115-3 Číslo nár. bibl. cnb003257952 Poznámky Přeloženo z francouzštiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Šavlíková, Lucie, 1970- (Překladatel)
Předmět.hesla manažerské dovednosti * rozhodování * strategický management * behaviorální ekonomie Forma, žánr příručky Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.311.6 , 33:159.95 , 005.21 , 005.336.5 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 005.1/.4 - Teorie řízení, management Druh dok. KNIHY Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: příliš silná či slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích... Jsou lídři stojící za kolapsy firem skutečně tak nezkušení, nebo přímo špatní? Určitě ne! Díky čtyřiceti letům výzkumů na poli kognitivních věd a behaviorální ekonomie víme, že se při „racionálním“ rozhodování dopouštíme celé řady systematických omylů – kognitivních zkreslení. Ta vlastní si bohužel už z jejich podstaty nedokážeme uvědomit, a tak do jejich pasti padáme stále znovu a znovu. Francouzský psycholog a konzultant Olivier Sibony naštěstí nabízí lídrům a manažerům účinné metody, jak zkreslení zásadně omezit díky vhodnému nastavení firemní architektury rozhodování. V knize se mimo jiné dozvíte: Že nastavení rozhodovacího procesu má při investičních rozhodnutích šestkrát větší váhu než analýzy. Proč naše mysl miluje storytelling a do jakých dalších pastí se byznysoví lídři nejčastěji chytají. V čem vám pomůže metoda „předčasné pitvy“ a jak vás usměrní „šest amigos“. Jakými nástroji ve firmě podporovat otevřenou diskusi a přitom se vyhnout rozhodovací paralýze. Při jakých typech klíčových rozhodnutí můžeme efektivně využít intuici. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1