Počet záznamů: 1  

Školní zralost a její diagnostika

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bednářová, Jiřina, 1963- - Autor
    1. vydání - 146 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-7496-319-3
    Školní zralost ;
      Dandová, Eva, - Autor   Kratochvílová, Jana, - Autor   Nádvorníková, Hana - Autor   Syslová, Zora, - Autor   Šulová, Lenka, - Autor
     děti předškolního věku  děti školního věku  vývoj dítěte  předškolní výchova  školní zralost  pedagogická diagnostika
     příručky
    SignaturaC 415.386
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Školní zralost a její diagnostika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 08.07.2024)C 415.386   

    Údaje o názvuŠkolní zralost a její diagnostika / Jiřina Bednářová, Eva Dandová, Jana Kratochvílová, Hana Nádvorníková, Zora Syslová, Lenka Šulová
    Záhlaví-jméno Bednářová, Jiřina, 1963- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelPraha : Raabe, 2017
    Fyz.popis146 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7496-319-3
    Číslo nár. bibl.cnb002893537
    Edice Dobrá škola. Školní zralost ; 1
    PoznámkyDotisk 1. vydání
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Dal.odpovědnost Dandová, Eva, 1953- (Autor)
    Kratochvílová, Jana, 1964- (Autor)
    Nádvorníková, Hana (Autor)
    Syslová, Zora, 1964- (Autor)
    Šulová, Lenka, 1954- (Autor)
    Předmět.hesla děti předškolního věku * děti školního věku * vývoj dítěte * předškolní výchova * školní zralost * pedagogická diagnostika
    Forma, žánr příručky
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 316.346.32-053.4 , 316.346.32-053.5 , 159.922.72 , 373.2 , 373.29 , 37.013.77 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Druh dok.KNIHY
    Školní zralost a její diagnostika
    První titul z ediční řady Školní zralost, určené zejména pedagogům mateřských škol a prvního stupně základních škol, se věnuje tématu připravenosti dítěte na vstup do základní školy a tomu, co pro její optimální úroveň mohou udělat mateřské školy. Nechybí obecná charakteristika předškolního dítěte jak po stránce vývoje motorického, kognitivního, sociálního a motivačně-volního vývoje, tak po stránce hry a vývoje emocionálního. Samostatná kapitola se věnuje rozvíjení poznávacích funkcí dítěte. Zpracována je také problematika pedagogické diagnostiky v práci pedagoga mateřské školy. Závěr patří přehledu nejvýznamnějších změn, týkajících se předškolního vzdělávání a nástupu do školy, které přinesla novela školského zákona z roku 2016. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.