Počet záznamů: 1  

Marketingové myšlení

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Matisko, Peter - Autor
    II. rozšířené vydání - ix, 346 stran, to je, 343 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-270-7922-3
     marketing
     příručky
    SignaturaC 395.637
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 04.09.2024)C 395.637   

    Údaje o názvuMarketingové myšlení : jak budovat podnikání silné od základů / Peter Matisko
    Záhlaví-jméno Matisko, Peter (Autor)
    Údaje o vydáníII. rozšířené vydání
    Nakladatel[Praha] : [Cyberma], 2020
    Fyz.popisix, 346 stran, to je, 343 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-270-7922-3
    Číslo nár. bibl.cnb003230469
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketingové myšlení
    Marketingové myšlení
    Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrnuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.