Počet záznamů: 1
Marketingové myšlení
Matisko, Peter - Autor
II. rozšířené vydání - ix, 346 stran, to je, 343 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-270-7922-3
marketing
příručkySignatura C 395.637 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketingové myšlení : jak budovat podnikání silné od základů / Peter Matisko Záhlaví-jméno Matisko, Peter (Autor) Údaje o vydání II. rozšířené vydání Nakladatel [Praha] : [Cyberma], 2020 Fyz.popis ix, 346 stran, to je, 343 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-270-7922-3 Číslo nár. bibl. cnb003230469 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrnuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1