Počet záznamů: 1  

Marketingový průzkum


  1.  Marcha, Jaroslav, 1910-1972 - Autor
    97 stran ; 20 cm
    M ;
      Marcha, Jaroslav,  Marcha, Jaroslav,
    Marketingový průzkum
    Údaje o názvuMarketingový průzkum ; Marketing a moderní výpočetní techniky / Jaroslav Marcha
    Záhlaví-jméno Marcha, Jaroslav, 1910-1972 (Autor)
    NakladatelPraha : Československá obchodní komora, [1965]
    Copyright©1965
    Fyz.popis97 stran ; 20 cm
    Číslo nár. bibl.cnb000488786
    Edice M - Sborníky o marketingu ; 2
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky"K tisku připravil a vydal Rapid."--Tiráž
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Marcha, Jaroslav, 1910-1972. Marketingový průzkum
    Marcha, Jaroslav, 1910-1972. Marketing a moderní výpočetní techniky
    Dal.odpovědnost Rapid (firma) (Nakladatel, vydavatel)
    MDT 380.13:681.14(021)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Marketingový průzkum
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.