Počet záznamů: 1
Kurikulum napříč vzdělávacími oblastmi
140 stran : ilustrace ; 25 cm
ISBN 978-80-7394-791-0
klíčové kompetence finanční gramotnost kurikulum
metodické příručky pracovní listySignatura C 394.927 Umístění 37.015.3 - Pedagogická psychologie. Etická výchova Údaje o názvu Kurikulum napříč vzdělávacími oblastmi / kolektiv řešitelů GAJU 114/2019/S Nakladatel České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2019 Fyz.popis 140 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-7394-791-0 Číslo nár. bibl. cnb003222447 Poznámky Nad názvem: Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. 100 výtisků Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla klíčové kompetence * finanční gramotnost * kurikulum Forma, žánr metodické příručky * pracovní listy Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 37.03 , 37.015.31:336 , 37.016 , (072) , (076.1) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.015.3 - Pedagogická psychologie. Etická výchova Druh dok. KNIHY "Z výsledků výzkumu PISA (2012) vyplývá, že pokud žáci chtějí v reálném životě v budoucnu uspět, musejí být schopni aplikovat strategie řešení problémů, které se naučí ve škole, mimo školní kontext, v kterých se obvykle odehrávají. Většina aktivit spojených s řešením problémů je ve školách většinou zaškatulkována podle předmětů, jako je například řešení problémů v matematice nebo přírodních vědách, avšak úspěch jedince v životě závisí na schopnostech, které jsou užitečné v širokém spektru kontextů ve škole i mimo ni. Žáci, kteří jsou zkušení a dobře si vedou v řešení problémů, jsou schopni zkoumat problémovou situaci, aby z ní získali užitečné informace. Dokáží na základě stanoveného problému naplánovat strategii na překonání překážek, provádět řešení problému a sledovat jeho vývoj včetně jeho kritického zhodnocení. Schopnosti žáků řešit problémy se nejlépe rozvíjejí ve smysluplných mezipředmětových kontextech (resp. s využitím interdisciplinárních témat a multidisciplinárních otázek k řešení). Při realizaci integrované výuky vzdělávacích oblastí, předpokládáme, že dochází u žáků k osvojování si stejných či podobných klíčových kompetencí (především kompetence k řešení problémů aj.), které představují pro žáka neopomenutelný základ do života a připravují jej na reálný, praktický život." In Kurikulum napříč vzdělávacími oblastmi. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2019. 140 stran. ISBN 978-80-7394-791-0. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1