Počet záznamů: 1
Retail marketing
Postler, Milan, 1960- - Autor
150 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-907529-1-7
Bárta, Vladimír, - Autor
marketing marketingová komunikace maloobchod elektronický obchod
monografieSignatura C 394.204 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Retail marketing : (přepracované vydání) / Milan Postler, Vladimír Bárta Záhlaví-jméno Postler, Milan, 1960- (Autor) Nakladatel Praha : Press21, [2020] Copyright ©2020 Fyz.popis 150 stran : barevné ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-907529-1-7 Číslo nár. bibl. cnb003199164 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Český text Dal.odpovědnost Bárta, Vladimír, 1933- (Autor)
Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * maloobchod * elektronický obchod Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , 658.8:316.77 , 339.37 , 339:004.738 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu - v obchodním podnikání. Vzhledem ke snaze obchodních firem udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a otázky budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1