Počet záznamů: 1  

Interdisciplinární přístup

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Činčera, Jan, 1973- - Autor
    Vydání: první - 44 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN 978-80-7435-763-3
      Štindl, Přemysl - Autor   Bílek, Martin, - Autor
     environmentální problémy  sociální problémy  průřezová témata (pedagogika)  vzdělávací projekty
     učební texty  metodické příručky
    SignaturaC 394.729
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Interdisciplinární přístup
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 394.729   

    Údaje o názvuInterdisciplinární přístup : metodický text pro studenty učitelství / Jan Činčera, Přemysl Štindl, Martin Bílek et al.
    Záhlaví-jméno Činčera, Jan, 1973- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání: první
    NakladatelHradec Králové : Gaudeamus, 2019
    Fyz.popis44 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN978-80-7435-763-3
    Číslo nár. bibl.cnb003170642
    Poznámky200 výtisků
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Štindl, Přemysl (Autor)
    Bílek, Martin, 1964- (Autor)
    Předmět.hesla environmentální problémy * sociální problémy * průřezová témata (pedagogika) * vzdělávací projekty
    Forma, žánr učební texty * metodické příručky
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 504 , 364.6 , 37.091.3.011.33 , 37.014.542 , (07) , (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Interdisciplinární přístup
    "V textu se zabýváme problematikou využití interdisciplinárního přístupu při řešení environmentálních a sociálních problémů ve výuce, zejména při realizaci vybraných metodik/programů, které byly předmětem zkoumání v projektu CIVIS. Interdisciplinární přístup je přístup mezioborový, ve školní praxi bychom jej mohli chápat úžeji jako mezipředmětový. Označení mezipředmětový je příliš vázáno na vyučovací předměty, proto se v textu dále bude objevovat pojem interdisciplinární ve smyslu mezioborový. Pro uplatnění interdisciplinárního přístupu ve výuce je nezbytným předpokladem schopnost učitele (učitelky) vnímat s nadhledem a s odstupem průniky obsahu jednotlivých oborů a využívat je k vzájemnému propojení vyučovacích předmětů. Text je určen především studentům učitelských oborů. Jeho cílem je odpovědět na následující otázky: Jaká jsou východiska a přínosy řešení environmentálních a sociálních problémů interdisciplinárním (mezioborovým) přístupem ve výuce? Jaké bariéry brání tomuto typu výuky? Jaké příklady dobré praxe známe z České republiky? Text vychází jednak z rešerše relevantních zdrojů a ze zkušeností center environmentální výchovy, která se podílela na jeho zpracování, jednak ze zkušeností oborových didaktiků působících na Univerzitě Hradec Králové." In ČINČERA, Jan. Interdisciplinární přístup: metodický text pro studenty učitelství. Vydání: první. Hradec Králové: Gaudeamus, 2019. 44 stran. ISBN 978-80-7435-763-3. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.