Počet záznamů: 1
Interdisciplinární přístup
Činčera, Jan, 1973- - Autor
Vydání: první - 44 stran : ilustrace ; 22 cm
ISBN 978-80-7435-763-3
Štindl, Přemysl - Autor Bílek, Martin, - Autor
environmentální problémy sociální problémy průřezová témata (pedagogika) vzdělávací projekty
učební texty metodické příručkySignatura C 394.729 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Interdisciplinární přístup : metodický text pro studenty učitelství / Jan Činčera, Přemysl Štindl, Martin Bílek et al. Záhlaví-jméno Činčera, Jan, 1973- (Autor) Údaje o vydání Vydání: první Nakladatel Hradec Králové : Gaudeamus, 2019 Fyz.popis 44 stran : ilustrace ; 22 cm ISBN 978-80-7435-763-3 Číslo nár. bibl. cnb003170642 Poznámky 200 výtisků Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Štindl, Přemysl (Autor)
Bílek, Martin, 1964- (Autor)
Předmět.hesla environmentální problémy * sociální problémy * průřezová témata (pedagogika) * vzdělávací projekty Forma, žánr učební texty * metodické příručky Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 504 , 364.6 , 37.091.3.011.33 , 37.014.542 , (07) , (072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY "V textu se zabýváme problematikou využití interdisciplinárního přístupu při řešení environmentálních a sociálních problémů ve výuce, zejména při realizaci vybraných metodik/programů, které byly předmětem zkoumání v projektu CIVIS. Interdisciplinární přístup je přístup mezioborový, ve školní praxi bychom jej mohli chápat úžeji jako mezipředmětový. Označení mezipředmětový je příliš vázáno na vyučovací předměty, proto se v textu dále bude objevovat pojem interdisciplinární ve smyslu mezioborový. Pro uplatnění interdisciplinárního přístupu ve výuce je nezbytným předpokladem schopnost učitele (učitelky) vnímat s nadhledem a s odstupem průniky obsahu jednotlivých oborů a využívat je k vzájemnému propojení vyučovacích předmětů. Text je určen především studentům učitelských oborů. Jeho cílem je odpovědět na následující otázky: Jaká jsou východiska a přínosy řešení environmentálních a sociálních problémů interdisciplinárním (mezioborovým) přístupem ve výuce? Jaké bariéry brání tomuto typu výuky? Jaké příklady dobré praxe známe z České republiky? Text vychází jednak z rešerše relevantních zdrojů a ze zkušeností center environmentální výchovy, která se podílela na jeho zpracování, jednak ze zkušeností oborových didaktiků působících na Univerzitě Hradec Králové." In ČINČERA, Jan. Interdisciplinární přístup: metodický text pro studenty učitelství. Vydání: první. Hradec Králové: Gaudeamus, 2019. 44 stran. ISBN 978-80-7435-763-3. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1