Počet záznamů: 1
Faktory ovlivňující CSR reportování
Kašparová, Klára, 1978- - Autor
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2012 - 135 s. : il. ; 22 cm
ISBN 978-80-210-5985-6
společenská odpovědnost firem stakeholders manažerská komunikace image organizace
CSR reportování
monografieUmístění Údaje o názvu Faktory ovlivňující CSR reportování / Klára Kašparová Záhlaví-jméno Kašparová, Klára, 1978- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2012 Fyz.popis 135 s. : il. ; 22 cm ISBN 978-80-210-5985-6 Číslo nár. bibl. cnb002441965 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla CSR reportování Předmět.hesla společenská odpovědnost firem * stakeholders * manažerská komunikace * image organizace Forma, žánr monografie Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.35 , 005.331 , 005.57 , 005.336.6 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Online verze Druh dok. KNIHY CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1