Počet záznamů: 1  

Faktory ovlivňující CSR reportování

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kašparová, Klára, 1978- - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2012 - 135 s. : il. ; 22 cm
    ISBN 978-80-210-5985-6
     společenská odpovědnost firem  stakeholders  manažerská komunikace  image organizace
    CSR reportování
     monografie
    Umístění
    Faktory ovlivňující CSR reportování
    Údaje o názvuFaktory ovlivňující CSR reportování / Klára Kašparová
    Záhlaví-jméno Kašparová, Klára, 1978- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2012
    Fyz.popis135 s. : il. ; 22 cm
    ISBN978-80-210-5985-6
    Číslo nár. bibl.cnb002441965
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.heslaCSR reportování
    Předmět.hesla společenská odpovědnost firem * stakeholders * manažerská komunikace * image organizace
    Forma, žánr monografie
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005.35 , 005.331 , 005.57 , 005.336.6 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLOnline verze
    Druh dok.KNIHY
    Faktory ovlivňující CSR reportování
    CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.