Počet záznamů: 1
Hrdinové digitální doby
Medková, Lucie, 1971- - Autor
Vydání první - 612 stran : portréty ; 23 cm
ISBN 978-80-270-6862-3
Vorlíčková, Klára, - Autor
internetová reklama internetová reklama reklamní pracovníci reklamní pracovníci
rozhovorySignatura C 394.022 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Hrdinové digitální doby : 28 rozhovorů s osobnostmi české a slovenské internetové reklamy / Lucie Medková a Klára Vorlíčková Záhlaví-jméno Medková, Lucie, 1971- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel [Praha] : P2M Consulting, s.r.o., 2019 Fyz.popis 612 stran : portréty ; 23 cm ISBN 978-80-270-6862-3 Číslo nár. bibl. cnb003146815 Poznámky Terminologický slovník Dal.odpovědnost Vorlíčková, Klára, 1975- (Autor)
Předmět.hesla internetová reklama - Česko * internetová reklama - Slovensko * reklamní pracovníci - Česko * reklamní pracovníci - Slovensko Forma, žánr rozhovory Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT (437.3) , 659.19 , (437.6) , 659.1-051 , (047.53) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Více než 620 stran rozhovorů s průkopníky českého a slovenského online marketingu zavedou čtenáře k osobnostem, které vybudovaly vlastní úspěšný byznys mnohdy na zelené louce, z ničeho, od píky. "Knížku nabízíme pro inspiraci všem, kteří se odhodlávají začít – s podnikáním, s proměnou životního stylu nebo se změnou myšlení." Lucie Medková a Klára Vorlíčková, autorky knihy. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1