Počet záznamů: 1  

Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Budínová, Irena - Autor
    1. vydání - 200 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-210-9215-0
    Matematika a didaktika matematiky ;
    2013-2017 2011-2020
     talentovaní žáci  matematické schopnosti  matematické myšlení  matematické výpočty  výpočetní metody  pedagogický výzkum
     monografie
    SignaturaC 393.199
    Umístění 51 - Matematika. Teoretická matematika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 393.199   

    Údaje o názvuPřístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice / Irena Budínová
    Záhlaví-jméno Budínová, Irena (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelBrno : Masarykova univerzita, 2018
    Fyz.popis200 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-210-9215-0
    Číslo nár. bibl.cnb003081212
    Edice Matematika a didaktika matematiky ; 4
    PoznámkyV prelimináriích uvedeno: Munipress. 200 výtisků
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla 2013-2017 * 2011-2020 * talentovaní žáci * matematické schopnosti * matematické myšlení * matematické výpočty * výpočetní metody * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020
    Forma, žánr monografie
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 373.3.011.3-052-056.45 , 159.928.22:51 , 51:165 , 51-3 , 37.012 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru51 - Matematika. Teoretická matematika
    Druh dok.KNIHY
    Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice
    Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice
    Hlavním cílem monografie je demonstrovat různé přístupy v uvažování při řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy.První část monografie je teoretická a zabývá se problematikou nadaných žáků - definicí nadání, možnostmi identifikace nadaných žáků, druhy nadání, problémy nadaných žáků ve školní praxi. V praktické části je věnována pozornost teorii různých strategií při řešení určitých typů matematických úloh, jako jsou úlohy rovnicového typu či logické úlohy. Zdroj anotace: NK ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.