Počet záznamů: 1  

No future

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kartous, Bohumil, 1977- - Autor
    První vydání - 243 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-88268-30-7
      Kartous, Jáchym Bohumil, - Ilustrátor
     učitelská profese  vzdělávání  vzdělanost  školství
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 391.136
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 06.05.2024)C 391.136   

    Údaje o názvuNo future : vezeme děti na parním stroji do virtuální reality? / Bob Kartous ; ilustrace Jáchym Kartous
    Záhlaví-jméno Kartous, Bohumil, 1977- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : 65. pole, 2019
    Fyz.popis243 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-88268-30-7
    Číslo nár. bibl.cnb003162879
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Kartous, Jáchym Bohumil, 2003- (Ilustrátor)
    Předmět.hesla učitelská profese * vzdělávání * vzdělanost * školství
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 316.7:316.344.3 , 37.091.12 , 37.0 , 37.09 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Odkazy (1) - KNIHY
    No future
    No future
    Připravujeme děti na svět, který nenávratně zmizel. Vezeme děti na parním stroji do virtuální reality a tvrdíme jim, že je to pro ně prospěšné. Tato kniha tvrdí opak a snaží se ukázat, jaké dopravní prostředky vedou společnost místo do minulosti do budoucnosti. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU

    Pokud chcete přispět Vašim hodnocením prosím přihlaste se ke svému účtu.

    • Hodnocení3/5
      Ač se obsah lišil od mého očekávání - autor na problematiku nahlíží hlavně „politicky“ - musím ocenit pronikavou inteligenci a originalitu hledání souvislostí. Do svého výkladu ale na můj vkus příliš promítá svou ideologii či dokonce víru - např. myslím výrazně přeceňuje negativní vliv vštěpování "poslušnosti" (za nás se říkalo kázně) - jako by se to zákonitě muselo vylučovat se schopností kreativního či kritického myšlení a vlastního názoru - z této pozice pak dělá přehnané závěry a hlavně hypotetická očekávání od opaku. Náhodou jsem také skoro stejný ročník jako on a tak jsem zažil přechod "totalitního" školství v "demokratické" obdobně, a vím tedy, že věc nebyla (všude) taková jak ji popisuje - nejde o nepravdivost tvrzení, ale nesprávnou otázku uvedené míry - příliš zjednodušuje, idealizuje, radikalizuje; což vytváří nepravdivý obrázek, který si kdo nezažil, nemá jak korigovat. Ač se autor prezentuje zhruba jako „správný demokrat“, na mě působí spíš jako idealistický radikál.

      , zdroj: čtenář Jihočeské vědecké knihovny v Českých Budějovicích

    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.