Počet záznamů: 1  

Rozvoj verbálního chování

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Barbera, Mary Lynch, 1965- - Autor
    Vydání první - 207 stran : ilustrace, formuláře ; 23 cm
    ISBN 978-80-210-9212-9
      Rasmussen, Tracy, - Autor   Vaďurová, Helena, - Překladatel   Vaďura, Vladimír, - Překladatel
     děti s autismem  poruchy komunikace  sociální chování  sebepéče  speciální pedagogika
    verbální chování
     metodické příručky
    SignaturaC 393.173
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 03.05.2024)C 393.173   

    Unifikovaný název Verbal behavior approach. Česky
    Údaje o názvuRozvoj verbálního chování : jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami / Mary Lynch Barbera a Tracy Rasmussen ; předmluva Mark L. Sundberg ; do češtiny přeložili Helena Vaďurová, Vladimír Vaďura
    Část názvuJak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami
    Záhlaví-jméno Barbera, Mary Lynch, 1965- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelBrno : Masarykova univerzita, 2018
    Fyz.popis207 stran : ilustrace, formuláře ; 23 cm
    ISBN978-80-210-9212-9
    Číslo nár. bibl.cnb003101468
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Terminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Rasmussen, Tracy, 1958- (Autor)
    Vaďurová, Helena, 1981- (Překladatel)
    Vaďura, Vladimír, 1980- (Překladatel)
    Předmět.heslaverbální chování
    Předmět.hesla děti s autismem * poruchy komunikace * sociální chování * sebepéče * speciální pedagogika
    Forma, žánr metodické příručky
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 316.344.6-056.36-053.2 , 616.89-008.434 , 316.62 , 616-083-021.464 , 376 , (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Rozvoj verbálního chování
    Rozvoj verbálního chování
    Kniha seznamuje rodiče a odborníky s principy ABA a verbálního chování, představuje Metodu rozvoje verbálního chování při výuce dětí s autismem a jinými vývojovými postiženími.Kniha je podrobným průvodcem, který přináší informace o tom, jak u dětí rozvíjet řeč a komunikační dovednosti. Vysvětluje také, jak učit znakový jazyk nevokální děti. Dále se věnuje možnostem snižování výskytu problémového chování, nácviku používání toalety a dalších sebeobslužných činností, které jsou důležité pro všechny děti. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.