Počet záznamů: 1  

Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Řeřichová, Vlasta, 1949- - Autor
    1. vydání - 187 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-244-5061-2
    Monografie
    2011-2020
     pedagogický výzkum  žáci  čtenářská gramotnost
    čtenářské strategie
     kolektivní monografie
    SignaturaC 389.553
    Umístění 028 - Čtení. Čtenářství
    Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 389.553   

    Údaje o názvuÚroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání / Vlasta Řeřichová a kol.
    Záhlaví-jméno Řeřichová, Vlasta, 1949- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2016
    Fyz.popis187 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-244-5061-2
    Číslo nár. bibl.cnb002879803
    Edice/vedl.záhl. Univerzita Palackého. Monografie
    PoznámkyNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.heslačtenářské strategie
    Předmět.hesla 2011-2020 * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020 * žáci - Česko * čtenářská gramotnost
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 37.012 , 373.3.011.3-052 , 028.1 , (437.3) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru028 - Čtení. Čtenářství
    Druh dok.KNIHY
    Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání
    Monografie prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci jejich základního vzdělávání. Autoři publikace se tomuto tématu věnují v širších souvislostech. V úvodních, teoreticky zaměřených kapitolách proto také sledují, jak se problematika čtenářských strategií promítá do obsahu a očekávaných výstupů stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, objasňují specifika rozvoje čtenářských strategií v prostředí internetu a přibližují možnosti rozvoje čtenářských strategií v období mladšího školního věku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.