Počet záznamů: 1  

Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Grecmanová, Helena, 1959- - Autor
    1. vyd. - Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013 - 201 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-244-3808-5
    Monografie
      Dopita, Miroslav, - Autor
     vysoké školy  vzdělávání učitelů  management školy  marketingová komunikace  klima školy
     kolektivní monografie
    Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult
    Údaje o názvuDeterminanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult / Helena Grecmanová, Miroslav Dopita et al.
    Záhlaví-jméno Grecmanová, Helena, 1959- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013
    Fyz.popis201 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-244-3808-5
    Číslo nár. bibl.cnb002538910
    Edice/vedl.záhl. Univerzita Palackého. Monografie
    PoznámkyNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstříky
    Jazyková pozn.Část. slovenský text, české a anglické resumé
    Dal.odpovědnost Dopita, Miroslav, 1972- (Autor)
    Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta
    Předmět.hesla vysoké školy - Česko * vzdělávání učitelů - Česko * management školy * marketingová komunikace * klima školy
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt378 - Vysoké školy
    MDT 378 , 351.851 , 377.8 , 37.091:005.25 , 658.8:316.77 , 37.064 , (437.3) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština ; slovenština
    Druh dok.KNIHY
    Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult
    Kolektivní monografie Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult vychází ze situace, kdy světové i české vysoké školství prochází reformami. Autoři monografie se zaměřují na český legislativní rámec vysokých škol, který rovněž určuje jejich ekonomické zdroje. Všímají si nového fenoménu ve vysokoškolském prostředí, a to jejich marketingové strategie. Za další z determinant vysokých škol a fakult považují jejich management, což se pojí i s otázkami jeho profesionalizace a znalostí v oblasti vedení a hodnocení pracovníků. Akademickým pracovníkům a jejich profesi je proto věnována další kapitola. Vysoké školy a fakulty však netvoří jen legislativní a ekonomické struktury, ale především studenti a doktorandi, jež jsou předmětem kapitol závěrečných. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.