Počet záznamů: 1
Untermüller, Vojtěch, 1978- - Autor
První vydání - 116 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-271-2585-2
reklamní texty marketingová komunikace psychologie prodeje psaný projev
příručkySignatura C 389.452 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Manuál copywritingu : jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing a vítězit v každodenních bitvách o pozornost a peněženky / Vojtěch Untermüller Záhlaví-jméno Untermüller, Vojtěch, 1978- (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada, 2019 Fyz.popis 116 stran ; 21 cm ISBN 978-80-271-2585-2 Číslo nár. bibl. cnb003112589 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Předmět.hesla reklamní texty * marketingová komunikace * psychologie prodeje * psaný projev Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.131.2 , 658.8:316.77 , 658.8:005.32 , 81'42 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají? S tímto praktickým manuálem copywritingu to zvládnete přes víkend! Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1