Počet záznamů: 1  

Chvála pedagogickému bláznovství

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Salzmannová, Eva, 1958- - Autor
    118 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-7331-507-8
     Salzmannová, Eva, 1958-
    Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta
    1996-2019 20.-21. století
     herectví  činohra  studijní předpoklady  herecká pedagogika
     Praha (Česko)
     monografie
    SignaturaC 389.550
    Umístění 792 - Divadlo
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 389.550   

    Údaje o názvuChvála pedagogickému bláznovství / Eva Salzmannová
    Záhlaví-jméno Salzmannová, Eva, 1958- (Autor)
    NakladatelV Praze : NAMU, 2019
    Fyz.popis118 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7331-507-8
    Číslo nár. bibl.cnb003116568
    Poznámky"Tato publikace je autorsky a redakčně upravenou verzí habilitační práce obhájené před Uměleckou radou DAMU 4. listopadu 2015". Pod názvem: katedra činoherního divadla DAMU
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Akademie múzických umění v Praze. Katedra činoherního divadla (Nakladatel, vydavatel)
    Akademie múzických umění v Praze (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla Salzmannová, Eva, 1958- * Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta * 1996-2019 * 20.-21. století * herectví * činohra * studijní předpoklady * herecká pedagogika - Česko - 20.-21. století * Praha (Česko)
    Forma, žánr monografie
    Konspekt792 - Divadlo. Divadelní představení
    MDT 792.028 , 792.2 , 37.091.212.3 , 37.01:792.028 , (437.311) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru792 - Divadlo
    Druh dok.KNIHY
    Chvála pedagogickému bláznovství
    Chvála pedagogickému bláznovství
    V knize „Chvála pedagogického bláznovství“, která právě vychází v NAMU, zachytila herečka Eva Salzmannová své zkušenosti z více než dvaceti let výuky adeptů herectví. Uvádí konkrétní příklady a postupy ze své dlouholeté praxe, ale pokouší se i o formulaci obecných zásad systematické výuky herců ve stopách klasiků i svých pedagogických vzorů. Kniha tak rozhodně zaujme ty, kdo by se chtěli stát herci nebo je jen herecká profese a podoby výuky na DAMU zajímají. Cenné podněty může přinést i pedagogům herectví a dramatické výchovy. Při čtení knihy je zároveň dobré mít na paměti, způsob výuky herectví na katedře činoherního divadla je vždy kompletně v rukou daného týmu pedagogů (obvykle praktikujících herců, režisérů a dramaturgů) a podoba studia každého ročníku je značně odlišná. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.