Počet záznamů: 1  

O strategickém marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    V nakladatelství Management Press vydání 1. - 221 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN 978-80-7261-567-4
    Knihovna světového managementu
      Piňos, Tomáš - Překladatel
     strategický marketing
     sborníky
    O strategickém marketingu
    Info** Objednaný dokument **
    Záhlaví-název HBR's 10 must reads on strategic marketing. Česky
    Údaje o názvuO strategickém marketingu : 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review / přeložil: Tomáš Piňos
    Údaje o vydáníV nakladatelství Management Press vydání 1.
    NakladatelPraha : Management Press, 2019
    Fyz.popis221 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN978-80-7261-567-4
    Číslo nár. bibl.cnb003099173
    Edice Knihovna světového managementu
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Piňos, Tomáš (Překladatel)
    Předmět.hesla strategický marketing
    Forma, žánr sborníky
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005.21 , (082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    O strategickém marketingu
    Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, které se dnes marketingu nabízejí? O tom je další ze série 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Revue, která tentokrát přináší čtenářům postřehy a názory nejlepších světových kapacit v oblasti marketingových strategií. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.