Počet záznamů: 1
O strategickém marketingu
V nakladatelství Management Press vydání 1. - 221 stran : ilustrace ; 22 cm
ISBN 978-80-7261-567-4
Knihovna světového managementu
Piňos, Tomáš - Překladatel
strategický marketing
sborníkyInfo ** Objednaný dokument ** Záhlaví-název HBR's 10 must reads on strategic marketing. Česky Údaje o názvu O strategickém marketingu : 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review / přeložil: Tomáš Piňos Údaje o vydání V nakladatelství Management Press vydání 1. Nakladatel Praha : Management Press, 2019 Fyz.popis 221 stran : ilustrace ; 22 cm ISBN 978-80-7261-567-4 Číslo nár. bibl. cnb003099173 Edice Knihovna světového managementu Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Piňos, Tomáš (Překladatel)
Předmět.hesla strategický marketing Forma, žánr sborníky Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.21 , (082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, které se dnes marketingu nabízejí? O tom je další ze série 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Revue, která tentokrát přináší čtenářům postřehy a názory nejlepších světových kapacit v oblasti marketingových strategií. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve ZlíněNačítání…
Počet záznamů: 1