Počet záznamů: 1  

Zážitková pedagogika

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Jirásek, Ivo, 1964- - Autor
    Vydání první - 265 stran ; 24 cm
    ISBN 978-80-262-1485-4
     pedagogika volného času  zážitková pedagogika  výchova v přírodě  holismus
     monografie
    SignaturaC 388.301
    Umístění 379.8 - Volný čas. Prázdniny. Sběratelství
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 10.06.2024)C 388.301   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 388.301 v1   

    Údaje o názvuZážitková pedagogika : teorie holistické výchovy (v přírodě a volném čase) / Ivo Jirásek
    Záhlaví-jméno Jirásek, Ivo, 1964- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Portál, 2019
    Fyz.popis265 stran ; 24 cm
    ISBN978-80-262-1485-4
    Číslo nár. bibl.cnb003088013
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla pedagogika volného času * zážitková pedagogika * výchova v přírodě * holismus
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 379.8 , 37.01:159.923.35 , 37.033 , 0/9-021.361 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru379.8 - Volný čas. Prázdniny. Sběratelství
    Druh dok.KNIHY
    Zážitková pedagogika
    Zážitková pedagogika
    Teoretické zpracování oboru zaměřujícího se na osobnostní a týmový rozvoj prostřednictvím přímých prožitkových situací je v českém prostředí zcela novým počinem. Na rozdíl od dříve publikovaných praktických a metodických návodů jsou zde zpracovány především terminologické a ideové aspekty včetně širších sociálních souvislostí a soudobých civilizačních proměn, na něž by měl tento edukativní směr adekvátně reagovat. Dramaturgicky uspořádané prožitky z pohybu, přírody, či lidského setkávání mohou představovat transformativní zkušenost proměňující ucelený horizont významů a porozumění jedince. Kniha tak představuje i filozofický model odpovídající na hlavní otázku oboru na pomezí pedagogiky volného času, andragogiky a kinantropologie, totiž jak může krátkodobá zkušenost ovlivnit celek lidského života. Čtenář je veden k tomu, aby se zamýšlel nad teoretickým rozměrem programů a metod, který je v dosavadní literatuře často opomíjen. Kniha je nezbytným podkladem pro další promýšlení rozvoje oboru v kontextu jeho historického vývoje i současné podoby, je jedinečným zdrojem úvah pro studenty i zkušené praktiky z řad pedagogů, volnočasových vedoucích, instruktorů a lektorů kurzů pro děti i dospělé. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.