Počet záznamů: 1  

Dítě, škola a matematika

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Hejný, Milan, 1936- - Autor
    Třetí vydání - 232 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-0901-0
    PP : pedagogická praxe
      Kuřina, František, - Autor
     matematika  předmětová didaktika  konstruktivistická pedagogika
     monografie
    SignaturaC 386.554

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Dítě, škola a matematika

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 386.5542681396920LidickáLidická - půjčovnaDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuDítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování / Milan Hejný, František Kuřina
    AnotaceJak překonat formalismus ve vyučování a vést žáky k porozumění učivu? Jakým způsobem si dítě konstruuje svůj obraz světa? Na tyto a další otázky hledají odpověď autoři s mnohaletou pedagogickou i výzkumnou zkušeností. Představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje soudobé trendy v pedagogice i psychologii. Formulují zásady didaktického konstruktivismu a ilustrují je na vyučování matematice. Text je doplněn řadou příběhů z praxe.
    Osobní jméno Hejný, Milan, 1936- (Autor)
    Údaje o vydáníTřetí vydání
    NakladatelPraha : Portál, 2015
    ISBN978-80-262-0901-0
    Číslo nár. bibl.cnb002692088
    Edice Pedagogická praxe (Portál)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Dal.odpovědnost Kuřina, František, 1932- (Autor)
    Předmět.hesla matematika * předmětová didaktika * konstruktivistická pedagogika
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 51 , 37.016.026 , 37.013 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttp://kramerius4.nkp.cz/search/handle/uuid:40b9ecc0-ed85-11e8-bc37-005056827e51
    Ve volném výběru37 - Pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Jak překonat formalismus ve vyučování a vést žáky k porozumění učivu? Jakým způsobem si dítě konstruuje svůj obraz světa? Na tyto a další otázky hledají odpověď autoři s mnohaletou pedagogickou i výzkumnou zkušeností. Představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje soudobé trendy v pedagogice i psychologii. Formulují zásady didaktického konstruktivismu a ilustrují je na vyučování matematice. Text je doplněn řadou příběhů z praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...