Počet záznamů: 1  

Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Tupý, Jan, 1949- - Autor
    2., doplněné a upravené vydání - 230 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-210-8997-6
    Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
    1989-2017
     školství  kurikulum  vzdělávací standardy  základní školy
     monografie
    SignaturaC 385.623
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 385.623   

    Údaje o názvuTvorba kurikulárních dokumentů v České republice : historicko-analytický pohled na přípravu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v letech 1989-2017 / Jan Tupý
    Záhlaví-jméno Tupý, Jan, 1949- (Autor)
    Údaje o vydání2., doplněné a upravené vydání
    NakladatelBrno : Masarykova univerzita, 2018
    Fyz.popis230 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-210-8997-6
    Číslo nár. bibl.cnb003021607
    Edice Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; 46
    Poznámky200 výtisků
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla 1989-2017 * školství - Česko - od 1989 * kurikulum - Česko - od 1989 * vzdělávací standardy - Česko - od 1989 * základní školy
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 351.85 , 37.016 , 37.011.33:006 , 373.3 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice
    Kniha zevrubně mapuje proměnu českého základního školství mezi lety 1989 až 2017, a to na základě analýzy kurikulárních dokumentů a okolností jejich vzniku.Kurikulární dokumenty udávají teoretický rámec našeho školství a tvoří tak stěžejní pramen pro studium vývoje moderního českého školství. Na jejich tvorbě se po roce 1989 podílel Výzkumný ústav pedagogický v Praze a Národní ústav odborného vzdělávání, obě instituce se pak v roce 2011 sloučily v Národní ústav pro vzdělávání. Právě vznik tohoto nového ústavu byl autorovi hlavním impulzem ke studiu činnosti těchto institucí. Rozebírá koncepční a legislativní dokumenty uplatňované při tvorbě, věnuje se samotnému obsahu a pojetí kurikulárních materiálů, popisuje postupy uplatňované při tvorbě, schvalování a uvádění do praxe. Zajímá se o první revize a změny Rámcově vzdělávacího programu pro základní školství a hodnotí úspěchy i nedostatky procesu tvorby. Uvědomuje si i důležitou roli společenského kontextu, který dokresluje úryvky z novinových článků a výpovědí tvůrců. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.