Počet záznamů: 1  

Nauč mě, jak to mám udělat sám

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Poussin, Charlotte - Autor
    První české vydání - 222 stran : barevné ilustrace ; 19 cm
    ISBN 978-80-256-2459-3
      Roberfroid, André, - Autor úvodu atd.   Klimšová, Zuzana - Překladatel
     metoda Montessori  děti předškolního věku  výchova dítěte
     příručky
    SignaturaC 384.945
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 384.945   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 384.945 b   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do 17.04.2024)C 384.945 a   

    Unifikovaný název Apprends-moi a faire seul. Česky
    Údaje o názvuNauč mě, jak to mám udělat sám : pedagogika Montessori vysvětlená rodičům / Charlotte Poussin ; předmluva André Roberfroid
    Záhlaví-jméno Poussin, Charlotte (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní české vydání
    NakladatelPraha : Svojtka & Co., 2018
    Fyz.popis222 stran : barevné ilustrace ; 19 cm
    ISBN978-80-256-2459-3
    Číslo nár. bibl.cnb003074153
    PoznámkyZ francouzštiny přeložila Zuzana Klimšová. "Zaměřeno na věk 3-6 let"--Obálka
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Roberfroid, André, 1942- (Autor úvodu atd.)
    Klimšová, Zuzana (Překladatel)
    Předmět.hesla metoda Montessori * děti předškolního věku * výchova dítěte
    Forma, žánr příručky
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 316.346.32-053.4 , 37.091.4 , 37.03-053.2 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Nauč mě, jak to mám udělat sám
    Nauč mě, jak to mám udělat sám
    Příručka je určená převážně rodičům předškolních dětí, kteří se chtějí srozumitelně seznámit s principy jednoho z alternativních stylů vzdělávání, tzv. pedagogiky Montessori.Přehledný průvodce představuje konkrétní kroky a postupy alternativní metody vzdělávání, která si klade za cíl zdokonalovat schopnosti dítěte tak, aby v budoucnu bylo lépe přizpůsobivé stále se měnícímu světu a rozvíjelo pozitivní vztahy se svým okolím. Jednotlivé kapitoly se věnují historii, základním pilířům Montessori pedagogiky - v předškolním i školním prostředí, seznámí s rolí učitele a zdůrazňují důležitost spolupráce s rodiči. Poslední kapitola obsahuje pracovní listy s domácími aktivitami, které mohou přispět k rozvoji dětí od 2,5 do 6 let. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.