Počet záznamů: 1  

Reklama

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vysekalová, Jitka, 1941- - Autor
    4. aktualizované a doplněné vydání - 232 stran : ilustrace, grafy ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-5865-7
      Mikeš, Jiří, - Autor
     reklama a propagace  reklamní strategie  marketingová komunikace
     příručky
    SignaturaC 382.304

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Reklama

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 382.3042681385954LidickáLidická - půjčovnaDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuReklama : jak dělat reklamu / Jana Vysekalová, Jiří Mikeš
    Část názvuJak dělat reklamu
    Osobní jméno Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    Údaje o vydání4. aktualizované a doplněné vydání
    NakladatelPraha : Grada, 2018
    ISBN978-80-247-5865-7
    Číslo nár. bibl.cnb003018811
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Souběžné české a anglické resumé
    Dal.odpovědnost Mikeš, Jiří, 1942- (Autor)
    Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní strategie * marketingová komunikace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.1 , 659.113 , 658.8:316.77 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo jak si vybrat reklamní agenturu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...