Počet záznamů: 1  

Škola srdce(m)

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Keller, Godi, 1952- - Autor
    Vydání první - 125 stran : 20 cm
    ISBN 978-80-7530-130-7
      Böhm, Zdeněk, - Překladatel   Macháčková, Dita - Překladatel
     waldorfská pedagogika  didaktika  psychologie dítěte
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 381.814
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Škola srdce(m)
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 381.814 ČD   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 381.814   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 381.814 a   

    Údaje o názvuŠkola srdce(m) : waldorfské inspirace a proměny současné pedagogiky / Godi Keller ; z anglického vydání přeložili Zdeněk Böhm a Dita Macháčková
    Část názvuŠkola srdce
    Škola srdcem
    Záhlaví-jméno Keller, Godi, 1952- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Malvern, 2018
    Fyz.popis125 stran : 20 cm
    ISBN978-80-7530-130-7
    Číslo nár. bibl.cnb003038846
    Dal.odpovědnost Böhm, Zdeněk, 1963- (Překladatel)
    Macháčková, Dita (Překladatel)
    Předmět.hesla waldorfská pedagogika * didaktika * psychologie dítěte
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 371.4 , 37.02 , 159.922.7 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Škola srdce(m)
    Cílem knihy je srozumitelně přiblížit rodičům i veřejnosti vybrané principy a myšlenky jednoho z typů alternativního vzdělávání, tzv. waldorfské školy.Waldorfská pedagogika je alternativní výchovně vzdělávací program, který usiluje o integrované rozvíjení intelektuálních schopností, praktických dovedností a uměleckých vloh. V úvodní kapitole autor, sám zkušený waldorfský pedagog a zastánce tohoto typu vzdělávání, probírá otázky životní filozofie a spirituality. V dalších částech se pak věnuje žákům, postavě učitele, vlastní pedagogické praxi a nakonec se zamýšlí nad vztahem dnešních rodičů vůči škole. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.