Počet záznamů: 1  

Škola srdce(m)

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Keller, Godi, 1952- - Autor
    Vydání první - 125 stran : 20 cm
    ISBN 978-80-7530-130-7
      Böhm, Zdeněk, - Překladatel   Macháčková, Dita - Překladatel
     waldorfská pedagogika  didaktika  psychologie dítěte
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 381.814
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Škola srdce(m)
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Čtyři Dvory vypůjčeno (do 11.09.2024)C 381.814 ČD   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 381.814   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do 11.09.2024)C 381.814 a   

    Title statementŠkola srdce(m) : waldorfské inspirace a proměny současné pedagogiky / Godi Keller ; z anglického vydání přeložili Zdeněk Böhm a Dita Macháčková
    Portion of titleŠkola srdce
    Škola srdcem
    Main entry-name Keller, Godi, 1952- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Malvern, 2018
    Phys.des.125 stran : 20 cm
    ISBN978-80-7530-130-7
    National bibl. num.cnb003038846
    Another responsib. Böhm, Zdeněk, 1963- (Translator)
    Macháčková, Dita (Translator)
    Subj. Headings waldorfská pedagogika * didaktika * psychologie dítěte
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 371.4 , 37.02 , 159.922.7 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Škola srdce(m)
    Cílem knihy je srozumitelně přiblížit rodičům i veřejnosti vybrané principy a myšlenky jednoho z typů alternativního vzdělávání, tzv. waldorfské školy.Waldorfská pedagogika je alternativní výchovně vzdělávací program, který usiluje o integrované rozvíjení intelektuálních schopností, praktických dovedností a uměleckých vloh. V úvodní kapitole autor, sám zkušený waldorfský pedagog a zastánce tohoto typu vzdělávání, probírá otázky životní filozofie a spirituality. V dalších částech se pak věnuje žákům, postavě učitele, vlastní pedagogické praxi a nakonec se zamýšlí nad vztahem dnešních rodičů vůči škole. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.