Počet záznamů: 1  

Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Černý, Michal, 1987- - Autor
    Vydání první - 119 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-210-8662-3, ISBN 978-80-210-8663-0
     digitální kurátorství  informační a komunikační technologie ve vzdělávání  elektronické zdroje  informační management
     monografie
    SignaturaC 388.440

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 388.4402681402120LidickáLidická - půjčovnaDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuDigitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup / Michal Černý
    Osobní jméno Černý, Michal, 1987- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelBrno : Masarykova univerzita, 2017
    ISBN978-80-210-8662-3
    978-80-210-8663-0
    Číslo nár. bibl.cnb002933679
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla digitální kurátorství * informační a komunikační technologie ve vzdělávání * elektronické zdroje * informační management
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 004.451.52/.54:004.087 , 37.0:004 , 002.1:004.087 , 005:[007+004] , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Kniha se věnuje tématu digitálního informačního kurátorství, které studuje v kontextu konektivistické a konstruktivistické výuky. Toto téma ukazuje jako zásadní pedagogický přistup, který umožňuje vzdělávání s vyšší mírou participace studentů, jejich autonomii, ale také lepší diferenci vzdělávacího obsahu. Digitální informační kurátorství představuje jeden z možných základních přístupů k tomu, jak přistupovat k učení v online prostředí. Zatímco klasické "searching" zaměřené na vyhledávání informací předpokládá, že víme, co přesně chceme hledat, "discovering" odkazuje k objevování. Má méně plánovaný a překvapivější průběh, zve na postupné odhalování nových oblastí a témat, k práci se zdroji, kritickému myšlení, ale také ke sdílení a spolupráci. Tedy k činnostem, které jsou s kurátorstvím bytostně spojené. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading...