Počet záznamů: 1  

K čemu samé jedn1čky?

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Šteffl, Ondřej, 1954- - Autor
    První vydání - 204 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN 978-80-204-4820-0
      Kakalík - Ilustrátor
     Šteffl, Ondřej, 1954-
    20.-21. století 21. století
     matematici  blogeři  školství  kvalita vzdělávání  názory a postoje
     blogy  diskuse
    SignaturaC 382.220
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    K čemu samé jedn1čky?
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 382.220 ČD   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 382.220   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 382.220 a   

    Údaje o názvuK čemu samé jedn1čky? / Ondřej Šteffl ; ilustrace Kakalík
    Variantní názvyK čemu samé jedničky?
    Záhlaví-jméno Šteffl, Ondřej, 1954- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Mladá fronta, 2018
    Fyz.popis204 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN978-80-204-4820-0
    Číslo nár. bibl.cnb003022756
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Kakalík (Ilustrátor)
    Předmět.hesla Šteffl, Ondřej, 1954- * 20.-21. století * 21. století * matematici - Česko - 20.-21. století * blogeři - Česko - 20.-21. století * školství - Česko - 21. století * kvalita vzdělávání * názory a postoje
    Forma, žánr blogy * diskuse
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 51-051 , 004.774.6-051 , 37.09 , 37.0:005.6 , 316.64 , (437.3) , (0.034.2)004.774.6 , (042.5)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    K čemu samé jedn1čky?
    Ondřej Šteffl je zakladatel proslulého gymnázia PORG a vzdělávací společnosti Scio, v poslední době založil několik ScioŠkol. Soustavně se věnuje problematice školství a vzdělávání, své názory publikuje mimo jiné v blozích na aktualne.cz. Část z nich uvádí náš výběr. Autor se v nich zaměřuje na to, jaké schopnosti a znalosti by měla současná škola rozvíjet, aby žáci a studenti obstáli v dospělém životě. Poukazuje na to, jaké metody jsou v současné výuce zastaralé a co v dětech potlačují, a naopak ukazuje, jak jinak by mohlo vyučování vypadat, nebo přímo uvádí příklady škol, které úspěšně vedou děti k všestrannému rozvoji jejich osobnosti. Uvedené texty jsou zaměřeny spíše na rodiče, jsou doprovázeny krátkou vybranou diskusí z blogů, která obsahuje námitky k autorovým názorům, a jsou doprovázeny vtipnými ilustracemi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.