Počet záznamů: 1  

Dítě s dyskalkulií ve škole

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Babtie, Patricia - Author
    Vydání první - 149 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-262-1304-8
      Emerson, Jane - Author   Těthalová, Marie, - Translator
     specifické poruchy učení  dyskalkulie  počítání  pedagogická evaluace  vyučovací metody  speciálněpedagogická diagnostika
     studie
    Call numberC 379.507
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Dítě s dyskalkulií ve škole
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 379.507   

    Uniform title Understanding dyscalculia and numeracy difficulties. Česky
    Title statementDítě s dyskalkulií ve škole / Patricia Babtie, Jane Emerson ; z anglického originálu Understanding dyscalculia and numeracy difficulties přeložila Marie Těthalová
    Main entry-name Babtie, Patricia (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2018
    Phys.des.149 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-262-1304-8
    National bibl. num.cnb002985218
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Emerson, Jane (Jane E.) (Author)
    Těthalová, Marie, 1967- (Translator)
    Subj. Headings specifické poruchy učení * dyskalkulie * počítání * pedagogická evaluace * vyučovací metody * speciálněpedagogická diagnostika
    Form, Genre studie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 616.89-008.43 , 616.89-008.43:51 , 37.016:511-028.31 , 51-3 , 37.011/.012 , 371.3 , 376.013.77 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Dítě s dyskalkulií ve škole
    Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte.Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi. Autorky vysvětlují podstatu problému a nabízejí tipy, jak dětem se specifickou poruchou počítání pomoci. V knize najdeme vzorové úlohy a také doporučení různých strategií, které mohou být v práci s dětmi s touto poruchou užitečné. Metody práce s dětmi s dyskalkulií využijí i učitelé, kteří pracují s dětmi s dalšími poruchami učení, protože například dyslexie také ovlivňuje to, jak děti čtou číslice a pracují s nimi. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.