Počet záznamů: 1  

Sportovní marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kunz, Vilém, 1974- - Autor
    První vydání - 173 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-271-0560-1
    Expert
     sport a společnost  sportovní marketing  sportovní organizace  společenská odpovědnost firem  sponzorství
     monografie
    SignaturaC 379.496
    Umístění 796/799 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    Sportovní marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 379.496   

    Údaje o názvuSportovní marketing : CSR a sponzoring / Vilém Kunz
    Záhlaví-jméno Kunz, Vilém, 1974- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada Publishing, 2018
    Fyz.popis173 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-271-0560-1
    Číslo nár. bibl.cnb002985722
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla sport a společnost * sportovní marketing * sportovní organizace * společenská odpovědnost firem * sponzorství
    Forma, žánr monografie
    Konspekt796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    MDT 796/799:316.72/.75 , 796.062:658.8 , 796/799:061 , 005.35 , 338.246.027 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru796/799 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    Druh dok.KNIHY
    Sportovní marketing
    Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.