Počet záznamů: 1
Kunz, Vilém, 1974- - Autor
První vydání - 173 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-271-0560-1
Expert
sport a společnost sportovní marketing sportovní organizace společenská odpovědnost firem sponzorství
monografieSignatura C 379.496 Umístění 796/799 - Sport. Hry. Tělesná cvičení Údaje o názvu Sportovní marketing : CSR a sponzoring / Vilém Kunz Záhlaví-jméno Kunz, Vilém, 1974- (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada Publishing, 2018 Fyz.popis 173 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-271-0560-1 Číslo nár. bibl. cnb002985722 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla sport a společnost * sportovní marketing * sportovní organizace * společenská odpovědnost firem * sponzorství Forma, žánr monografie Konspekt 796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení MDT 796/799:316.72/.75 , 796.062:658.8 , 796/799:061 , 005.35 , 338.246.027 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 796/799 - Sport. Hry. Tělesná cvičení Druh dok. KNIHY Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1