Počet záznamů: 1  

Dítě a přírodní zákony

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Alvarez, Céline, 1983- - Autor
    Vydání první - 286 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-242-6002-0
    Universum
      Jovanovičová, Hana, - Překladatel
     výchova a vzdělávání  děti předškolního věku  metoda Montessori  výchova dítěte  vyučovací metody
     monografie  populárně-naučné publikace
    SignaturaC 379.427
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 379.427   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 379.427 b   
    Vltava k vypůjčeníC 379.427 Va   

    Unifikovaný název Lois naturelles de l'enfant. Česky
    Údaje o názvuDítě a přírodní zákony : převratná metoda vzdělávání pro předškolní děti / Céline Alvarezová ; z francouzského originálu Les lois naturelles de l'enfant ... přeložila Hana Jovanovičová
    Záhlaví-jméno Alvarez, Céline, 1983- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Knižní klub, 2018
    Fyz.popis286 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-242-6002-0
    Číslo nár. bibl.cnb002956891
    Edice Universum (Knižní klub)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Jovanovičová, Hana, 1951- (Překladatel)
    Předmět.hesla výchova a vzdělávání * děti předškolního věku * metoda Montessori * výchova dítěte * vyučovací metody
    Forma, žánr monografie * populárně-naučné publikace
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 316.346.32-053.4 , 37.0 , 37.091.4 , 37.03-053.2 , 371.3 , (0.062) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Dítě a přírodní zákony
    Dítě a přírodní zákony
    Autorka v knize představuje převratný způsob výuky předškolních dětí s uplatněním přístupu Montessori, doplněný o nejnovější poznatky z oboru neurovědy.Každé dítě se rodí s přirozenou touhou po poznání. Pokud vyrůstá od počátku v harmonickém světě plný hravých a zábavných podnětů, podporují se tím maximálně jeho logické schopnosti, kreativita, pohybové dovednosti, manuální zručnost, vyjadřování, empatie či umělecké schopnosti. Bohužel současný vzdělávací systém nerespektuje přirozené mechanismy lidského učení, nerozvíjí tak správně vrozené schopnosti dětí a ty z velké části opouštějí vzdělávací instituce s velmi nízkým edukačním potenciálem. Autorka provedla zlomový experiment v mateřské škole v Gennevilliers, v oblasti s velkými sociálními a ekonomickými nerovnostmi. Podrobně zaznamenala tříletou zkušenost s uplatňováním přístupu Montessori, který obohatila o nejnovější poznatky z oboru neurovědy. Ve své knize podrobně rozebírá jednotlivé okruhy výuky a dosažené výjimečné výsledky. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.