Počet záznamů: 1
Alvarez, Céline, 1983- - Autor
Vydání první - 286 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-242-6002-0
Universum
Jovanovičová, Hana, - Překladatel
výchova a vzdělávání děti předškolního věku metoda Montessori výchova dítěte vyučovací metody
monografie populárně-naučné publikaceSignatura C 379.427 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Unifikovaný název Lois naturelles de l'enfant. Česky Údaje o názvu Dítě a přírodní zákony : převratná metoda vzdělávání pro předškolní děti / Céline Alvarezová ; z francouzského originálu Les lois naturelles de l'enfant ... přeložila Hana Jovanovičová Záhlaví-jméno Alvarez, Céline, 1983- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Knižní klub, 2018 Fyz.popis 286 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-242-6002-0 Číslo nár. bibl. cnb002956891 Edice Universum (Knižní klub) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Jovanovičová, Hana, 1951- (Překladatel)
Předmět.hesla výchova a vzdělávání * děti předškolního věku * metoda Montessori * výchova dítěte * vyučovací metody Forma, žánr monografie * populárně-naučné publikace Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 316.346.32-053.4 , 37.0 , 37.091.4 , 37.03-053.2 , 371.3 , (0.062) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Druh dok. KNIHY Autorka v knize představuje převratný způsob výuky předškolních dětí s uplatněním přístupu Montessori, doplněný o nejnovější poznatky z oboru neurovědy.Každé dítě se rodí s přirozenou touhou po poznání. Pokud vyrůstá od počátku v harmonickém světě plný hravých a zábavných podnětů, podporují se tím maximálně jeho logické schopnosti, kreativita, pohybové dovednosti, manuální zručnost, vyjadřování, empatie či umělecké schopnosti. Bohužel současný vzdělávací systém nerespektuje přirozené mechanismy lidského učení, nerozvíjí tak správně vrozené schopnosti dětí a ty z velké části opouštějí vzdělávací instituce s velmi nízkým edukačním potenciálem. Autorka provedla zlomový experiment v mateřské škole v Gennevilliers, v oblasti s velkými sociálními a ekonomickými nerovnostmi. Podrobně zaznamenala tříletou zkušenost s uplatňováním přístupu Montessori, který obohatila o nejnovější poznatky z oboru neurovědy. Ve své knize podrobně rozebírá jednotlivé okruhy výuky a dosažené výjimečné výsledky. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1