Počet záznamů: 1  

Kreativní copywriting

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Sálová, Anna - Autor
    1. vydání - 264 stran : ilustrace ; 15 cm
    ISBN 978-80-251-4909-6
      Ticho762, - Ilustrátor
     internetový marketing  WWW stránky  marketingová komunikace  reklamní texty
    copywriting webcopywriting webové texty obsah webu
     příručky
    SignaturaC 378.986
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Kreativní copywriting
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 17.05.2024)C 378.986   

    Údaje o názvuKreativní copywriting / Anna Sálová ; ilustrace: TICHO762
    Záhlaví-jméno Sálová, Anna (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelBrno : Computer Press, 2018
    Fyz.popis264 stran : ilustrace ; 15 cm
    ISBN978-80-251-4909-6 Kč 399,00
    Číslo nár. bibl.cnb002990960
    PoznámkyObálkový podnázev: 33 insprací pro ještě lepší copy
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Ticho762, 1982- (Ilustrátor)
    Předmět.heslacopywriting webcopywriting webové texty obsah webu
    Předmět.hesla internetový marketing * WWW stránky * marketingová komunikace * reklamní texty
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 658.8:004.738.5 , 004.738.12 , 658.8:316.77 , 659.131.2 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Kreativní copywriting
    Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí. Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762. Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček – jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou. O autorce: Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let. V tehdy největší online marketingové agentuře ČR – H1.cz – to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu. Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.