Počet záznamů: 1
Sálová, Anna - Autor
1. vydání - 264 stran : ilustrace ; 15 cm
ISBN 978-80-251-4909-6
Ticho762, - Ilustrátor
internetový marketing WWW stránky marketingová komunikace reklamní texty
copywriting webcopywriting webové texty obsah webu
příručkySignatura C 378.986 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Kreativní copywriting / Anna Sálová ; ilustrace: TICHO762 Záhlaví-jméno Sálová, Anna (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Brno : Computer Press, 2018 Fyz.popis 264 stran : ilustrace ; 15 cm ISBN 978-80-251-4909-6 Kč 399,00 Číslo nár. bibl. cnb002990960 Poznámky Obálkový podnázev: 33 insprací pro ještě lepší copy Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Ticho762, 1982- (Ilustrátor)
Předmět.hesla copywriting webcopywriting webové texty obsah webu Předmět.hesla internetový marketing * WWW stránky * marketingová komunikace * reklamní texty Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:004.738.5 , 004.738.12 , 658.8:316.77 , 659.131.2 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí. Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762. Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček – jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou. O autorce: Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let. V tehdy největší online marketingové agentuře ČR – H1.cz – to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu. Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1