Počet záznamů: 1
L, R, Ř je brnkačka
Weishäupelová-Hockeová, Klára, 1979- - Autor - Ilustrátor
1. vydání - 159 stran, 64 nečíslovaných stran obrazových příloh : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm
ISBN 978-80-266-1235-3
děti s vadami řeči logopedie výslovnost reedukace
příručky obrazové publikaceSignatura B 56.947 Umístění 376 - Speciální pedagogika. Logopedie Title statement L, R, Ř je brnkačka : logopedie jako malovaná / Klára Weishäupelová-Hockeová Main entry-name Weishäupelová-Hockeová, Klára, 1979- (Author) (Illustrator) Edition statement 1. vydání Publication Brno : Edika, 2018 Phys.des. 159 stran, 64 nečíslovaných stran obrazových příloh : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm ISBN 978-80-266-1235-3 National bibl. num. cnb002985669 Note Obálkový podnázev: logopedické pracovní listy Subj. Headings děti s vadami řeči * logopedie * výslovnost * reedukace Form, Genre příručky * obrazové publikace Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob UDC 316.344.6-056.264-053.2 , 376-056.264 , 81'355 , 376 , (035) , (084.11) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika. Logopedie Document kind BOOKS Tato publikace je určena logopedům, speciálním pedagogům, učitelům mateřských škol, rodičům a především dětem, které se potýkají s dyslalií (patlavostí) hlásek LRŘ. Jedná se o soubor praktického obrazového materiálu, který kombinuje půvabné vlastní ilustrace autorky a logopedická cvičení. Ke každému obrázku náleží tři věty určené k fixaci hlásky, odstupňované podle náročnosti. Cvičení rozvíjejí: - větné vyjadřování - mluvní pohotovost - fonematický sluch - slovní zásobu Veselé básničky v závěru kapitol pomáhají k: - procvičení sluchové paměti - automatizaci hlásky Mgr. Klára Weishäupelová-Hockeová se narodila roku 1979, žije v Brně s manželem a čtyřmi dětmi. Po Střední škole uměleckých řemesel v Brně vystudovala Pedagogickou fakultu Masarykovy univerzity, obor výtvarná výchova – speciální pedagogika se specializací logopedie – surdopedie. Již patnáct let pracuje v pozici logopedky s předškolními a školními dětmi s narušenou komunikační schopností, převážně s dětmi s mentálním postižením, kombinovaným postižením a poruchou autistického spektra. V průběhu praxe zpracovala na základě svých zkušeností logopedické listy s vlastními ilustracemi a cvičeními. Ve volných chvílích se věnuje ilustrování především dětských knih. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1