Počet záznamů: 1  

Ambientní média v reklamě

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Šula, Tomáš, 1984- - Autor
    1. vydání - 137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-7454-682-2
     ambientní média  reklama a propagace  design
     monografie
    SignaturaC 378.011
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Ambientní média v reklamě
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 378.011   

    Údaje o názvuAmbientní média v reklamě : význam designu při tvorbě ambientních médií / Tomáš Šula
    Část názvuVýznam designu při tvorbě ambientních médií
    Záhlaví-jméno Šula, Tomáš, 1984- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2017
    Fyz.popis137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7454-682-2
    Číslo nár. bibl.cnb002953740
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla ambientní média * reklama a propagace * design
    Forma, žánr monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.1-028.76 , 659.1 , 7.05 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Ambientní média v reklamě
    Ambientní média jsou nestandardní, netradiční nebo ad-hoc média, která působí mimo domovy cílové skupiny (out-of-home). Dokáží velmi dobře přitáhnout pozornost diváků (čtenářů, posluchačů,…), vzbudit zvědavost, vzbudit „buzz“ okolo značky. Tato publikace podává kompletní obraz o vnímání ambientních médií a vlivu grafického a průmyslového designu na jejich zpracování, včetně doporučení pro úspěšnou tvorbu tohoto typu nosiče. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.