Počet záznamů: 1
Ambientní média v reklamě
Šula, Tomáš, 1984- - Autor
1. vydání - 137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-7454-682-2
ambientní média reklama a propagace design
monografieSignatura C 378.011 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Ambientní média v reklamě : význam designu při tvorbě ambientních médií / Tomáš Šula Část názvu Význam designu při tvorbě ambientních médií Záhlaví-jméno Šula, Tomáš, 1984- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2017 Fyz.popis 137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-7454-682-2 Číslo nár. bibl. cnb002953740 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla ambientní média * reklama a propagace * design Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1-028.76 , 659.1 , 7.05 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Ambientní média jsou nestandardní, netradiční nebo ad-hoc média, která působí mimo domovy cílové skupiny (out-of-home). Dokáží velmi dobře přitáhnout pozornost diváků (čtenářů, posluchačů,…), vzbudit zvědavost, vzbudit „buzz“ okolo značky. Tato publikace podává kompletní obraz o vnímání ambientních médií a vlivu grafického a průmyslového designu na jejich zpracování, včetně doporučení pro úspěšnou tvorbu tohoto typu nosiče. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve ZlíněNačítání…
Počet záznamů: 1