Počet záznamů: 1  

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Young, Miles, 1954- - Autor
    První české vydání - 288 stran ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm
    ISBN 978-80-256-2159-2
      Juppa, Vlastimil - Překladatel
     Ogilvy, David, 1911-1999
    20. století
     podnikatelé  reklama a propagace  internetová reklama  dějiny reklamy
     monografie
    SignaturaC 377.827
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Ogilvy o reklamě v digitálním věku
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 377.827   

    Unifikovaný název Ogilvy on advertising in the digital age. Česky
    Údaje o názvuOgilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young
    Záhlaví-jméno Young, Miles, 1954- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní české vydání
    NakladatelPraha : Svojtka & Co., s.r.o., 2018
    Fyz.popis288 stran ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm
    ISBN978-80-256-2159-2
    Číslo nár. bibl.cnb002984432
    PoznámkyZ angličtiny přeložil Vlastimil Juppa. Poznámky. Obsahuje rejstřík
    Dal.odpovědnost Juppa, Vlastimil (Překladatel)
    Předmět.hesla Ogilvy, David, 1911-1999 * 20. století * podnikatelé - Spojené státy americké - 20. století * reklama a propagace * internetová reklama * dějiny reklamy
    Forma, žánr monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 658-051 , 659.1 , 659.19 , 659.1(091) , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Ogilvy o reklamě v digitálním věku
    Aktualizované vydání, již tradiční knihy, odkrývá tajemství úspěšné reklamy 21. století.David Ogilvy je jedním z nejrespektovanějších businessmanů v oblasti marketingu. Po 30 letech od prvního vydání vychází aktualizovaná verze, psaná jeho spolupracovníkem, doplněná o další tipy a návody, jak postupovat v současné reklamě a dosáhnout úspěchu. Příručka uvádí případové studie nejlepších digitálních kampaní a dobré rady v ní nalezne každý, kdo touží v reklamě a celkově v moderním businessu prorazit. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.