Počet záznamů: 1
Young, Miles, 1954- - Autor
První české vydání - 288 stran ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm
ISBN 978-80-256-2159-2
Juppa, Vlastimil - Překladatel
Ogilvy, David, 1911-1999
20. století
podnikatelé reklama a propagace internetová reklama dějiny reklamy
monografieSignatura C 377.827 Umístění 659 - Propagace. Reklama Unifikovaný název Ogilvy on advertising in the digital age. Česky Údaje o názvu Ogilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young Záhlaví-jméno Young, Miles, 1954- (Autor) Údaje o vydání První české vydání Nakladatel Praha : Svojtka & Co., s.r.o., 2018 Fyz.popis 288 stran ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm ISBN 978-80-256-2159-2 Číslo nár. bibl. cnb002984432 Poznámky Z angličtiny přeložil Vlastimil Juppa. Poznámky. Obsahuje rejstřík Dal.odpovědnost Juppa, Vlastimil (Překladatel)
Předmět.hesla Ogilvy, David, 1911-1999 * 20. století * podnikatelé - Spojené státy americké - 20. století * reklama a propagace * internetová reklama * dějiny reklamy Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658-051 , 659.1 , 659.19 , 659.1(091) , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Aktualizované vydání, již tradiční knihy, odkrývá tajemství úspěšné reklamy 21. století.David Ogilvy je jedním z nejrespektovanějších businessmanů v oblasti marketingu. Po 30 letech od prvního vydání vychází aktualizovaná verze, psaná jeho spolupracovníkem, doplněná o další tipy a návody, jak postupovat v současné reklamě a dosáhnout úspěchu. Příručka uvádí případové studie nejlepších digitálních kampaní a dobré rady v ní nalezne každý, kdo touží v reklamě a celkově v moderním businessu prorazit. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1