Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Karlíček, Miroslav, 1979- - Autor
    2., přepracované a rozšířené vydání - 285 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-5869-5
     marketing
     kolektivní monografie
    SignaturaC 377.555
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Základy marketingu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 377.555   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 377.555 a   

    Údaje o názvuZáklady marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv
    Záhlaví-jméno Karlíček, Miroslav, 1979- (Autor)
    Údaje o vydání2., přepracované a rozšířené vydání
    NakladatelPraha : Grada, 2018
    Fyz.popis285 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-247-5869-5
    Číslo nár. bibl.cnb002962423
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Základy marketingu
    První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.