Počet záznamů: 1  

Želví grafika

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Pelánek, Radek, 1980- - Autor
    1. vydání - 78 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-4905-8
     počítačová grafika  programování
    želví grafika
     příručky
    SignaturaC 377.028
    Umístění 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry
    Želví grafika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 377.028   

    Údaje o názvuŽelví grafika : exkurze do programování, geometrie a umění / Radek Pelánek
    Záhlaví-jméno Pelánek, Radek, 1980- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelBrno : Computer Press, 2018
    Fyz.popis78 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-251-4905-8 Kč 199,00
    Číslo nár. bibl.cnb002970866
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.heslaželví grafika
    Předmět.hesla počítačová grafika * programování
    Forma, žánr příručky
    Konspekt004.9 - Speciální počítačové metody. Počítačová grafika
    MDT 004.92 , 004.42 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry
    Druh dok.KNIHY
    Želví grafika
    Želví grafika je způsob, jak vykreslovat zajímavé obrázky pomocí několika elementárních příkazů („jdi dopředu“, „zatoč doprava“) a základních programátorských konstrukcí (cykly, proměnné, funkce). Je to osvědčený nástroj pro výuku programování a matematiky – používá se úspěšně od 60. let 20. století a existuje řada prostředí, ve kterých ji lze realizovat. Je velmi intuitivní a lze ji využít už s dětmi na prvním stupni základních škol. Současně však přirozeným způsobem poskytuje prostor i pro procvičení netriviálních matematických a programátorských pojmů, jako jsou rekurze nebo goniometrické funkce. Kniha systematicky pokrývá celou škálu využití želví grafiky. Obsahuje velké množství obrázků, které slouží pro vysvětlení principů a jako výzvy k řešení, ať už v rámci výuky nebo samostatného vzdělávání. Kniha mimo jiné zodpoví následující otázky: Jak se kreslí domeček? Dokážete vypočítat úhel hvězdy? Kolik proměnných potřebujete na spirálu? Jak vypadá dračí křivka? Kde všude lze najít Kochovu vločku? Je indické umění rekurzivní? A co s tím vším má společného želva? O autorovi: Radek Pelánek učí na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity Brno. Má bohaté zkušenosti s výukou programování, mj. vede úvodní kurz programování, který má ročně zapsáno přes 600 studentů. Je spoluautorem více než 50 odborných prací a autorem 9 knih. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.