Počet záznamů: 1  

Jak se učitelé učí

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Šeďová, Klára, 1974- - Autor
    Vydání první - 325 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-210-8462-9
      Švaříček, Roman, - Autor   Sedláček, Martin, - Autor   Šalamounová, Zuzana, - Autor
    2013-2016 2011-2020
     učitel a žák  základní vzdělávání  vyučovací metody  dialogické vyučování  případové studie  akční výzkum
     kolektivní monografie
    SignaturaC 386.431

    0x k půjčení domů a 1x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Jak se učitelé učí

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 386.4312681396498LidickáLidická - studovnapouze prezenčně
    Údaje o názvuJak se učitelé učí : cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování / Klára Šeďová, Roman Švaříček, Martin Sedláček, Zuzana Šalamounová
    Část názvuCestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování
    Osobní jméno Šeďová, Klára, 1974- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelBrno : Masarykova univerzita, 2016
    ISBN978-80-210-8462-9
    Číslo nár. bibl.cnb002881434
    PoznámkyNa obálce nad názvem: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Švaříček, Roman, 1978- (Autor)
    Sedláček, Martin, 1979- (Autor)
    Šalamounová, Zuzana, 1984- (Autor)
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Filozofická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla 2013-2016 * 2011-2020 * učitel a žák * základní vzdělávání * vyučovací metody * dialogické vyučování * případové studie * akční výzkum - Česko - 2011-2020
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.064.2 , 373.3 , 37.091.3 , 37.091.33-021.364 , 001.87 , 303.442.2 , (437.3) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Těžištěm knihy je výzkumné šetření, v jehož centru stál rozvojový program pro učitele, skládající se ze složky teoretické, zkušenostní a reflektivní. Ve třech kapitolách představujících výsledky výzkumu nejprve ukazujeme, nakolik se učitelům povedlo prosadit změnu a jak ji jejich žáci vnímali. Posléze prostřednictvím mozaiky příběhů učitelů popisujeme přechod od klasického vyučování k vyučování dialogickému a dokumentujeme nejen to, jak se učitelé vyrovnávali se zažitými způsoby svého jednání a s potenciálními problémy, které jim v realizaci dialogického vyučování bránily, ale také ukazujeme schopnosti učitelů reflektovat vlastní výuku. Nakladatelská anotace. Kráceno.
    Loading...