Počet záznamů: 1
Jak se učitelé učí
Šeďová, Klára, 1974- - Autor
Vydání první - 325 stran : ilustrace ; 23 cm
ISBN 978-80-210-8462-9
Švaříček, Roman, - Autor Sedláček, Martin, - Autor Šalamounová, Zuzana, - Autor
2013-2016 2011-2020
učitel a žák základní vzdělávání vyučovací metody dialogické vyučování případové studie akční výzkum
kolektivní monografieSignatura C 386.431 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Údaje o názvu Jak se učitelé učí : cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování / Klára Šeďová, Roman Švaříček, Martin Sedláček, Zuzana Šalamounová Část názvu Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování Záhlaví-jméno Šeďová, Klára, 1974- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Brno : Masarykova univerzita, 2016 Fyz.popis 325 stran : ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-210-8462-9 Číslo nár. bibl. cnb002881434 Poznámky Na obálce nad názvem: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Švaříček, Roman, 1978- (Autor)
Sedláček, Martin, 1979- (Autor)
Šalamounová, Zuzana, 1984- (Autor)
Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Filozofická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla 2013-2016 * 2011-2020 * učitel a žák * základní vzdělávání * vyučovací metody * dialogické vyučování * případové studie * akční výzkum - Česko - 2011-2020 Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 37.064.2 , 373.3 , 37.091.3 , 37.091.33-021.364 , 001.87 , 303.442.2 , (437.3) , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Druh dok. KNIHY Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRNačítání…
Počet záznamů: 1