Počet záznamů: 1
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Lošťáková, Hana, 1953- - Autor
První vydání - 310 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-271-0419-2
Expert
strategický marketing marketingový management řízení vztahů se zákazníky
příručkySignatura C 377.778 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv Záhlaví-jméno Lošťáková, Hana, 1953- (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada Publishing, 2017 Fyz.popis 310 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-271-0419-2 Číslo nár. bibl. cnb002903867 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. České a anglické resumé Předmět.hesla strategický marketing * marketingový management * řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.21 , 658.8:005 , 005.346 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1